کمک درسی و دانستنی ها

با سلام من سینا امامی نویسنده این وبلاگ هستم امیدوارم از مطا لب من بهره خوبی ببرید و راضی باشید...

کمک درسی و دانستنی ها

با سلام من سینا امامی نویسنده این وبلاگ هستم امیدوارم از مطا لب من بهره خوبی ببرید و راضی باشید...

خیابان تهران در سئول

تهران

خیابان تهران در سئول
خیابان تهران ( به زبان کره‌ای: 테헤란로 (تلفظ: تهران‌نُ) یک خیابان در بخش گنگ‌نام شهر سئول کره جنوبی است. شرکت‌های سامسونگ و هینیکس دفاتری در این خیابان دارند. گرانترین و بلندترین سازهٔ این خیابان دولت کلان‌شهری سئول (Seoul Metropolitan Government) نام دارد که قیمت آن ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ون (۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار) برآورد می‌شود.

پیش از انقلاب به دنبال مسافرت شهردار وقت تهران به سئول در سال ۱۳۵۴ در جهت همکاری میان دو کشور سنگ بنای دو خیابان بزرگ در پایتخت دو کشور گذاشته شد. خیابانی در تهران به نام خیابان سئول و خیابانی در سئول به نام خیابان تهران نام‌گذاری شد.

خیابان تهران در سئول که یکی از بهترین، زیبا ترین و گران قیمت ترین خیابان های سئول است، از یک سو به مرکز شهر متصل است و از سوی دیگر به ورزشگاه المپیک کره

نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 22:39 http://maloosak.69.mu

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
واقعا وبلاگ محشری دارین بازم تشکر میکنم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی شاید به دردتون بخوره یروزی
به امید دیدار
5661

ممنونم از توجه شما .حتما یه سری به سایت شما هم میزنم.لطفادر نظر سنجی هم شرکت کنید.
باتشکر...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.